donderdag 20 augustus 2015

Het begin...

Goeie morgen,

Een nieuwe blog, een nieuwe blogster. De zoveelste in de rij die het 'world wide web' wil kleuren met eigen schrijfsels...  Eigen gedachten, interesses om te delen...  Want dat is toch wat we willen bereiken? Dingen delen...
Aan jou , als lezer, om uit te maken of mijn schrijfels enige meerwaarde geven aan jouw eigen gedachten en interesses.

Als 35-jarige vrouw heb ik toch al wat levenservaring, levenswijsheid opgedaan. De evolutie van kind naar vrouw is er voor mij een geweest van een ongelooflijke  reis naar ontwikkeling. Op dit punt in mijn leven kan ik zeggen best tevreden te zijn. Ups and downs hebben me gemaakt tot wie ik nu ben. Een mid-dertiger met een goede job, een boeiende relatie, een eigen huis (dat we nog aan het opknappen zijn), veel vrienden en veel mogelijkheden om me verder te ontplooien. Ik kan niet stellen dat het tot nog toe allemaal van een leien dakje gelopen is, maar ik ben eerder van het optimistische type  en besef dat alles wat we tegenkomen in het leven, we kunnen beschouwen als een groeiproces. Bij deze...
Naast mindful leven en spiritualiteit ben ik eveneens geboeid door meer aardse dingen zoals mooie kledij, een leuk interieur, leuke adresjes  en fijne reisjes om je leven mee in te kleuren,... Kortom: alles wat het maakt om je als persoon goed te voelen in je leven.

Daarover wil ik schrijven. Dit wordt mijn blog: hoe onze persoon zich weerspiegelt in kledij, interieur en feelgoodmomenten,...
Er bestaan reeds talrijke blogs over interieur, mode, eten, uitgaan, cultuur, hippe adresjes, reizen...
Ik zal dit ook gebruiken in mijn blog, maar met een ander doel: jullie tonen hoe deze zaken een positieve invloed kunnen hebben op je leven, zonder al te materialistisch te worden...  Creativiteit is een heel belangrijke factor in mijn leven en ik zal dan dit dan ook trachten mee te geven... Ik ben van mening dat: hoe creatiever je bent, hoe rijker je leven...


Ik hoop dat ik jullie zal kunnen prikkelen en ik wens jullie een heel fijne reis toe door mijn blog...

Elena...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten